Het bestuur van DownTown Ophelia mag met trots aankondigen dat Rabobank Regio Schiphol het evenement steunt als hoofdsponsor. Een dergelijk groot evenement kost geld en de organisatie is op zoek gegaan naar sponsorinkomsten vanuit het lokale bedrijfsleven. Ook om de JIJ & Ik Cadeauwinkel voort te laten bestaan, want alles wat over blijft gaat naar deze bijzondere winkel waar mensen met een beperking werken.
Mooi initiatief
Net als voorgaande jaren draagt Rabobank Regio Schiphol weer haar steentje bij aan het evenement. Een grote steen zelfs, want ze zijn bij deze derde editie de hoofdsponsor. “Wij ondersteunen dit mooie initiatief graag,” legt Ron Leegwater (marketing en communicatie) van Rabobank Regio Schiphol uit. “Werk vinden voor deze doelgroep blijft lastig en mede door DownTown Ophelia krijgen werkzoekenden met een verstandelijke beperking kansen.
Dat de Jij & Ik Winkel in de Ophelialaan gekomen is, is
daar een mooi voorbeeld van. En dat DownTown Ophelia nauw samenwerkt met Ons
Tweede Thuis vinden wij prachtig. Samenwerken en verbinden kunnen wij alleen
maar toejuichen. Wij kunnen niet anders dan dit goede doel ondersteunen vanuit
de bank.”
Sportactiviteit
Het bestuur van DownTown Ophelia is heel blij met de ondersteuning vanuit
de bank. Ingrid Kranenburg, Karin Hulleman, Frank Wind en Ilse Zethof wilden er
graag een officieel momentje van maken en in het bijzijn van Arjan Bot
(zakelijk adviseur Rabobank), Gert Labots (particulier adviseur Rabobank) en
Ron Leegwater werd een sponsorovereenkomst ondertekend.
“We wilden naast de sponsoring iets extra’s betekenen voor het evenement en daarom
zijn we op de braderie te vinden met een leuke sportactiviteit in samenwerking
met Sportservice Aalsmeer. Iedereen kan door middel van een snelheidsmeter zien
hoe hard je een bal kan gooien, trappen of slaan. Per onderdeel kunnen prijsjes
gewonnen worden. Ieder uur zijn er winnaars, vertelt Ron.”